Mijn eerste reis - Reisverslagen van Isa Molenaar - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Isa Molenaar - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hallo allemaal,

20 december is het zover dan ga ik voor een kleine 3 maanden naar Ghana.
Daar ga ik de eerste 2 weken met een internationale groep op een sociaal- en een bouwproject meewerken. Daarna ga ik nog 2 maanden op een andere plek bij een dagopvang voor kinderen tussen de 6 maanden en 6 jaar oud meehelpen. Deze tijd verblijf ik in een gastgezin.
Ik ben nu nog druk bezig met de voorbereidingen, ik kijk er heel erg naar uit!

Op deze website zal ik mijn ervaringen delen, als jullie het leuk vinden kunnen dit lezen.

Groetjes,
Isa Molenaar.

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2018

Laatste blog

25 Januari 2018

Gelukkig weer helemaal opgeknapt.

05 Januari 2018

Hier ben ik weer

21 December 2017

Aangekomen!!

08 November 2017

Ghana; Here I come
Isa

Ik ben Isa Molenaar, 17 jaar. 20 december vertrek ik naar Ghana tot en met 4 maart.

Actief sinds 08 Nov. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7580

Voorgaande reizen:

20 December 2017 - 04 Maart 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: