Ghana; Here I come - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Isa Molenaar - WaarBenJij.nu Ghana; Here I come - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Isa Molenaar - WaarBenJij.nu

Ghana; Here I come

Blijf op de hoogte en volg Isa

08 November 2017 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal,

20 december is het zover dan ga ik voor een kleine 3 maanden naar Ghana.
Daar ga ik de eerste 2 weken met een internationale groep op een sociaal- en een bouwproject meewerken. Daarna ga ik nog 2 maanden op een andere plek bij een dagopvang voor kinderen tussen de 6 maanden en 6 jaar oud meehelpen. Deze tijd verblijf ik in een gastgezin.
Ik ben nu nog druk bezig met de voorbereidingen, ik kijk er heel erg naar uit!

Op deze website zal ik mijn ervaringen delen, als jullie het leuk vinden kunnen jullie dit lezen.

Groetjes,
Isa Molenaar.

  • 09 November 2017 - 09:42

    Tom En Jose Molenaar:

    Hoi Isa, ja we vinden het heel leuk om je te volgen!! Groetjes Jose en Tom.

  • 09 November 2017 - 10:52

    Oma:

    Hoi Isa

  • 09 November 2017 - 11:08

    Omaatje Ria:

    Hoi Isa
    Leuk dat we je zo kunnen volgen. Ben heel benieuwd hoe jij je daar gaat vermaken. Heel bijzonder vind ik het wel. Heel veel plezier isa.
    Liefs opa Albert en oma Ria.

  • 09 November 2017 - 17:52

    Evelyn:

    Hoi Isa

    Wat een leuke manier om stiekem een beetje met je mee te reizen. Ik verheug me er nu al op om jouw avonturen te lezen! Fijn dat je ons zo op de hoogte houdt

  • 10 November 2017 - 07:41

    Anja:

    Leuk, Leuk, Leuk..!! X

  • 12 November 2017 - 13:57

    Willy Van Den Hurk:

    zou het leuk vinden om je daar te volgen .

  • 12 November 2017 - 20:07

    Anita:

    Je bent echt een kanjer Isa, wat geweldig dat je dit gaat doen. Natuurlijk gaan we je volgen en zeker steunen met een speculaaspop waar je om heb gevraagd.

  • 13 November 2017 - 17:08

    Cindy:

    Leuk Isa! Gaan we zeker doen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Isa

Ik ben Isa Molenaar, 17 jaar. 20 december vertrek ik naar Ghana tot en met 4 maart.

Actief sinds 08 Nov. 2017
Verslag gelezen: 530
Totaal aantal bezoekers 7581

Voorgaande reizen:

20 December 2017 - 04 Maart 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: